Άρθρα
PUBG : Update #17.1 Notes 12/07/2018
Ακολουθεί μεταφρασμένη η ανακοίνωση της ομάδας ανάπτυξης του παιχνιδιού.
Γεια σε όλους,
Σήμερα στέλνουμε μια μικρότερη ενημέρωση στον δοκιμαστικό εξυπηρετητή για να αντιμετωπίσουμε μερικά πρόσφατα σφάλματα.
Πρώτον, θέλουμε να μιλήσουμε για δύο θέματα από την πιο πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση κώδικα που έχουμε ήδη επιλύσει με επείγουσες επιδιορθώσεις:
Ανακαλύφθηκε ότι οι προγραμματισμένες βελτιστοποιήσεις διακομιστών για το Sanhok δεν είχαν εφαρμοστεί σωστά και αυτό επιλύθηκε με μια επείγουσα επιδιόρθωση που εκτοξεύθηκε στις 9 Ιουλίου.
Υπήρξε επίσης ένα ζήτημα που παρεμπόδιζε το ping-based matchmaking στο NA, το οποίο επιλύσαμε στέλνοντας μια επείγουσα επιδιόρθωση το Σαββατοκύριακο. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε εν μέρει από ένα σφάλμα που έθεσε την προεπιλεγμένη περιοχή σε NA για όλους τους παίκτες (γεγονός που προκάλεσε πολλούς παίκτες να αναμονή για την NA χωρίς να το καταλάβουν).
Αυτή η περίοδος δοκιμαστικού διακομιστή θα είναι ανοιχτή σε περιορισμένη χωρητικότητα στους ακόλουθους διακομιστές για να ενοποιήσει το μικρότερο ταιριαστό pool και να μειώσει τους χρόνους ουράς.
AS - TPP
Σόλο / Δούο / Ομάδα
NA - FPP
Solo / Squad
Ακολουθούν λεπτομέρειες για ορισμένες επιπρόσθετες γρήγορες επιδιορθώσεις που στέλνουμε με αυτήν την ενημερωμένη έκδοση κώδικα.
Αλλαγές ετικέτας
Παιχνίδι
Βελτιωμένη απόδοση οδήγησης εκτός δρόμου του μεταφορέα διαδρόμου.
Η προεπιλεγμένη μηδενική τιμή του οπτικού σιδήρου για όλα τα SMG είναι τώρα 100μ.
Ο μηδενισμός της διασταύρωσης θα είναι πάντα 25 μέτρα ακόμα και με ένα πεδίο εφαρμογής.
Διορθώσεις σφαλμάτων
Το σφάλμα αναβίωσης έχει διορθωθεί.
Όταν αναβιώνει μια αντιστοιχία ομάδας, σε ορισμένες περιπτώσεις η ανανέωση δεν θα ολοκληρωθεί, ακόμα και όταν ο χρόνος που απομένει μέχρι το 0. Αυτό έχει καθοριστεί.
Διορθώθηκε ένα πρόβλημα με το λάθος πεδίο 4x πεδίο (ACOG) χρησιμοποιήθηκε στην SLR. Χρησιμοποιείται τώρα ένα δικτυωτό πλέγμα αντί για το βέλος.
Επιδιορθώσατε ένα πρόβλημα που δεν σας επιτρέπει να κατευθύνετε αμέσως μετά τη μετάβαση από το κάθισμα του οδηγού.
Θέμα ΠΓΕ
Και οι 20 ομάδες που συμμετέχουν στο PGI θα εμφανίσουν τα λογότυπά τους στην οθόνη φόρτωσης
Προστέθηκε γκράφιτι της ομάδας PGI σε τοποθεσίες σε όλη την Erangel
Αυτά θα εφαρμοστούν αργότερα σε Miramar και Sanhok.
Αφαιρέθηκε το γκράφιτι του περιφερειακού προκριματικού ΠΓΕ
Υπάρχει ένα άλλο bugfix το οποίο θα στείλουμε και πριν αυτή η ενημέρωση έρθει για να ζήσει servers: Έχει να κάνει με ένα θέμα που μερικές φορές εμποδίζει τους παίκτες να είναι σε θέση να αναβιώσει τους συμπαίκτες τους. Αυτό το σφάλμα εισήχθη δυστυχώς λόγω του νέου κώδικα που σχετίζεται με αναβιώσεις που μας βοηθά να εντοπίσουμε καλύτερα ορισμένες απατεώνες. Γενικά δεν αναφερόμαστε σε αλλαγές αυτού του είδους στις σημειώσεις patch γιατί δεν θέλουμε να δώσουμε πάρα πολλές πληροφορίες σε cheaters.
Τέλος, μετά από να λάβουμε πολλά σχόλια από τους παίκτες που αγαπούν τον Sanhok, θα κάνουμε σύντομα την ενεργοποίηση του MMR matchmaking για το χάρτη σε live servers. Συμφωνούμε με την ανατροφοδότηση που έχουμε λάβει από πολλούς από σας ότι αυτό θα κάνει τον χάρτη μια πιο ουσιαστική και ανταγωνιστική εμπειρία.
Το MMR που βασίζεται matchmaking είναι τώρα ενεργό για Sanhok.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
Ο στόχος μας είναι να δουλεύουμε πάντα για να σας προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία μάχης. Για να γίνει αυτό, γνωρίζουμε ότι πρέπει να στείλουμε περισσότερες βελτιώσεις απόδοσης και πρόσθετες διορθώσεις σφαλμάτων. Συμφωνούμε με τις επικρίσεις του παιχνιδιού που πολλοί από εσάς κάνατε πρόσφατα, συμπεριλαμβανομένων σχολίων ότι οι προσπάθειές μας πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικές και ότι το παιχνίδι χρειάζεται ακόμη περισσότερη βελτίωση. Εκτιμούμε πολύ αυτό το σχόλιο και γνωρίζουμε ότι όλα προέρχονται από ένα χώρο υποστήριξης και αγάπης για την PUBG.
Αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε νέα σχέδια για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η PUBG, δίνοντας προτεραιότητα στην απόδοση των διακομιστών, τις επιδόσεις από την πλευρά του πελάτη, την αντι-εξαπάτηση και τα σφάλματα. Ενώ θα συνεχίσουμε να στέλνουμε νέο περιεχόμενο και να προετοιμαζόμαστε για ΠΓΕ κατά τις επόμενες εβδομάδες, σκοπεύουμε να έχουμε περισσότερες συγκεκριμένες πληροφορίες για να μοιραστούμε αυτά τα σχέδια αμέσως μετά την ΠΓΕ. Η ομάδα μας dev κάνει το καλύτερο δυνατό για να βεβαιωθεί ότι τα σχέδιά μας είναι καλά σχεδιασμένα ώστε να μπορέσουμε να ανακοινώσουμε σημαντικές και λεπτομερείς αλλαγές.
Αγαπάμε την PUBG όσο κι εσύ και θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να βελτιώσουμε το παιχνίδι.